Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель City Garden Grand Hotel укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Boasting an outdoor rooftop pool, and restaurant with complimentary WiFi access, City Garden Grand Hotel offers luxurious accommodation with sweeping views of the Makati landscape.
Offering city views, all rooms at City Garden Grand Hotel are air-conditioned, and feature a cable LED TV and coffee/tea making facilities. Complete with a bath or shower, the private en suite bathrooms also offer a hairdryer and bathrobes.
Guests will find a gym, an outdoor pool and several meeting and event spaces located on-site. The 24-hour front desk readily assists guests with services such as complimentary valet parking, luggage storage and tour information.
City Garden Grand Hotel is located adjacent to several convenience stores, restaurants and nightlife spots. Century City Mall is located 100m away from the hotel, while Rockwell Centre and Makati Stock Exchange are within 1.2 km away. The nearest airport is Ninoy Aquino International Airport, located 7 km away.
Особые условия
Please present the same credit card used to make a reservation and a government-issued ID bearing the same name and signature when checking in / making payment at the hotel.
Outside delivery is allowed.
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Манилу
Показать трансферы из МанилыПопулярные направления | ||||
Аэропорт Манилы «Ниноя Акино» | Манила | от 2990 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Батангас | Манила | от 20833 p. | показать | |
Батангас Порт | Манила | от 21991 p. | показать | |
Дагупан | Манила | от 41088 p. | показать | |
Багио | Манила | от 42824 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Буфет, подходящий для детей
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Бизнес-центр $
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Парковка автомобилей служащим гостиницы
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр $
- Массаж $
- Гидромассажная ванна
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Бассейн на крыше
- Бассейн с видом
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бар у бассейна
- Бассейн
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Лифт
- Кондиционер
- Места для курения
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Транспорт
- Прокат автомобилей
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Возможно обслуживание номеров через мобильное приложение
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Двухместный номер Делюкс с 2 отдельными кроватями
Улучшенный двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Номер Делюкс с кроватью размера «king-size»
Улучшенный номер с кроватью размера «king-size»
Полулюкс
Люкс «Гранд»
Отзывы от Booking.com
Dear Valued Guest, Thank you for providing such encouraging feedback. Your kind words inspire us to continue providing memorable moments and a GRAND experience for all of our guests. We look forward to welcoming you back soon. Always at your service, Angel Niebres Duty Manager
Dear Ms. Ekaterina, Many thanks for taking the time to review! Due to the poor translation of Google about your review, I am afraid I may not be able to address your concern properly which I know pertains to our deposit system. We would appreciate it if you could share further details through our e-mail. Nevertheless, I apologize for whatever inconvenience it had caused you and I look forward to your return. Thank you! Regards, Mirro Reperuga General Manager
Dear Mr. Sergey, Thank you for taking the time to share your review with us. Your feedback is highly appreciated and encourages us to continuously provide our guests with the GRAND experience. We look forward to welcoming you back in the future. Best Regards, Mirro Reperuga General Manager
Dear Mr. Dmitry, Many thanks for your review! Regret the inconvenience caused by the elevator. Our hotel had been running full and had been hosting multiple events almost on a daily basis, which explains the elevator traffic in the hotel. Likewise, we have already assigned an elevator operator to manage the foot traffic and to make the elevator more efficient. Nevertheless, we have done significant enhancements in our elevator service that many guests have seen the positive changes over time, given the elevator constraint. My apologies for any inconvenience and I look forward to your return. Thank you! Regards, Mirro Reperuga General Manager
Dear Ms. Irina, We are glad to have been part of such a memorable experience. Thank you for your encouraging words and affirmation of our distinguished service. We look forward to welcoming you back and creating more unforgettable moments with you. Best Regards, Mirro Reperuga General Manager
Dear Ms. Toxa, Many thanks for your review! Regret the inconvenience caused by the elevator. Our hotel had been running full and had been hosting multiple events almost on a daily basis, which explains the elevator traffic in the hotel. Likewise, we have already assigned an elevator operator to manage the foot traffic and to make the elevator more efficient. Nevertheless, we have done significant enhancements in our elevator service that many guests have seen the positive changes over time, given the elevator constraint. My apologies for any inconvenience and I look forward to your return. Thank you! Regards, Mirro Reperuga General Manager